سلامت نیوز : حمید احمدیان، فرماندار ماکو صبح امروز با حضور در بیمارستان فجر ماکو از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کرد و از بیماران در خصوص نحوه ارائه خدمات و برخورد مسئولان بیمارستان جویا شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛  وی با اشاره به عملکرد حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، تصریح کرد: شهرستان ماکو در حوزه بهداشت و درمان در سال‌های اخیر خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

احمدیان با تقدیر از تلاش‌های دست‌اندرکاران این حوزه، افزود: تلاش‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد به منظور ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه است که این کار به نوبه خود قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر کیفی سازی این خدمات، افزود: برای این منظور باید تلاش‌های خود را بیش‌تر کرده تا بتوانیم خدماتی در سطوح بهتر در زمینه بهداشت و درمان به مردم ارائه کنیم.

احمدیان با اشاره به شعار امسال هفته سلامت، افزود: باید تلاش شود تا میزان ابتلا به فشار خون در جامعه کاهش یابد و این امر در سایه تلاش برای بهبود نوع تغذیه مردم امکان‌پذیر است.

وی استفاده بی رویه از نمک را در جامعه نگران کننده دانست و گفت: این نوع تغذیه‌ای که در پیش داریم سبب شده تا درصد افراد مبتلا به فشار خون روزبه‌روز افزایش یابد.

احمدیان با تاکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه نوع تغذیه و مراقبت شخصی از ابتلا به بیماری‌های مختلف، اعلام کرد: باید دانش‌آموزان را از همان دوران کودکی با عواقب ناشی از برخی بیماری‌ها به ویژه بیماری فشار خون بیش‌تر آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه سلامت، یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی هر کشور محسوب می‌شود، گفت: برای رسیدن به توسعه باید میزان ابتلا به بیماری‌ها را در جامعه به حداقل برسانیم.

احمدیان در ادامه به تجهیز بیمارستان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: برای این منظور باید اهتمام جدی و کافی در بین مسئولان حوزه بهداشت و درمان وجود داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha