سلامت نیوز: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: صندوق‌های جمع آوری کمک‌های نقدی به زلزله زدگان بوشهر روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین در یک هزار پایگاه سلامت و مسیر نماز جمعه مستقر می‌شود.
فرحناز رافع در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: باز هم در حادثه‌ای دیگر گروهی از هموطنان عزیزمان با زندگی وداع کردند و زمین لرزه‌ای منطقه کاکی شهرستان دشتی خسارت‌های مالی و جانی فراوانی را بر جای گذاشت.

وی با تاکید بر ادامه کمک رسانی به زلزله زدگان اضافه کرد: با تشکیل ستادهایی در استان و نیاز سنجی به صورت روزانه، داوطلبان نیازهای اساسی زلزله زدگان را رصد کرده و در اسرع وقت نسبت به تامین مایحتاج آسیب دیدگان و تسکین درد بازماندگان اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه برای تهیه اقلام ضروری و معیشتی زلزله زدگان نیاز به کمک هموطنان داریم افزود: در همین راستا امروز و فردا جمعه 23 فروردین ماه همزمان با برپایی 1000 پایگاه هفته سلامت در مسیرهای پر تردد و مصلاهای نماز جمعه در سراسر کشور صندوق‌های جمع آوری کمک‌های نقدی به زلزله زدگان استقرار می‌یابد.

رافع تصریح کرد: از سوی دیگر هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های 99999 جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت ، مسکن ،تجارت ،صادرات و رفاه برای زلزله زدگان بوشهر واریز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha