سلامت نیوز: عضو کمیته امدادی مجلس به مناطق زلزله‌زده بوشهر، با اعلام اینکه روند خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده استان بوشهر روبه رشد است، گفت: تنها دغدغه‌ای که هم اکنون وجود دارد، بهبود وضعیت بهداشت و ارتقا سلامت روانی مردم است.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت، با یادآوری سفر کمیته‌ ویژه مجلس برای بازدید از مناطق زلزله‌زده استان بوشهر، گفت: متأسفانه هنوز سطح امکانات و خدمات به مردم زلزله‌زده به حد مطلوب نرسیده و این موضوع نقایصی دارد، از این‌رو هر چه سریع‌تر این مشکلات باید ساماندهی شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه روند خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده استان بوشهر روبه رشد است، افزود: تنها دغدغه‌ای که هم اکنون وجود دارد، بهبود وضعیت بهداشت مردم و ارتقا سلامت روانی این افراد است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده تعداد کشته‌های ۳۷ نفر بوده است که تاکنون ۲۴ تا از این تعداد شناسایی شده‌اند، همچنین تعداد زخمی‌های وخیم این حادثه هم‌اکنون حدود ۷۰ نفر و بقیه حادثه‌دیدگان با درمان‌های سرپایی درمان شده‌اند.

آریایی‌نژاد افزود: نیروهای معتمد محلی باید با داشتن اطلاعات خانوارهای محلی توزیع نرمال و عادلانه‌ای از اجناس ضروری انجام دهند.

نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه بیشترین آسیب زلزله استان بوشهر را شهر شنبه دیده است، تصریح کرد: درباره اسکان موقت هم وضعیت هم اکنون مناسب است، تنها در این رابطه مردم با کمبود سرویس بهداشتی روبه‌رو بوده‌اند که این مشکل در حال بر طرف شدن است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تأکید بر اینکه به طور حتم ستاد بحران باید بسیار قوی‌تر و کارآمدتر باشد، گفت: این گونه وقایع و حوادث مانند آزمون‌های کوچک است که این گروه‌ها باید خودشان را برای آزمون‌های بزرگ‌تر آماده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha