سلامت نیوز : رییس مرکز مدیریت شبکه‌های بهداشتی و رییس ستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع از سوی معاون بهداشتی وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر مسعود صالحی به عنوان رییس مرکز مدیریت شبکه‌های بهداشتی و رییس ستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع منصوب شد.

متن حکم دکتر رخشانی خطاب به دکتر مسعود صالحی بدین شرح است:

نظر به تعهد، تخصص، تجارب، شایستگی و دینداری جناب عالی به موجب این حکم به عنوان رییس مرکز مدیریت شبکه‌های بهداشتی و رئیس ستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع در تمام سطوح منصوب می‌شود. ماموریت‌های خطیر و حساس معاونت بهداشتی اقتضا می‌کند تا با پشتکار، ابتکار و خلاقیت و با بهره‌گیری از دانش و توان مضاعف صاحب نظران و جلب همکاری سایر سازمان‌ها، ضمن پایبندی به مراقبت‌های اولیه بهداشتی در تمامی مراحل، با بازنگری دقیق و علمی در برنامه‌های ارائه خدمات بهداشتی و به ویژه دستورالعمل پزشک خانواده موجبات پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام سلامت کشور را فراهم آورید.

دکتر مسعود صالحی متولد سال 1343، متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است. وی نفر دوم بورد کشوری تخصصی بیماری های عفونی و گرمسیری و محقق برگزیده دومین جشنواره رازی است.

از جمله سوابق اجرایی وی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

· چهار سال رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی زاهدان (88- 84)

· پنج سال معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی زاهدان (77- 72)

· پنج سال رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی زاهدان (77- 72)

· سه سال رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان (82- 79)

· معاون دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی مشهد (1390)

همچنین دکتر رخشانی طی حکم جداگانه‌ای، دکتر محمد شریعتی را به عنوان مشاور خود در امور بهداشتی منصوب کرد.

متن حکم وی خطاب به دکتر شریعتی بدین شرح است:

نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در امور بهداشتی منصوب می‌شوید. با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی امید است با جدیت، خلاقیت و برنامه‌ریزی مدون در پیشبرد برنامه‌های این معاونت و دستیابی به اهداف کلان نظام سلامت نقش موٌثری ایفاء نمائید.

ضمنا، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده جناب عالی در طول مدت تصدی مسئولیت رییس مرکز مدیریت شبکه و ستاد اجرایی کشوری پزشک خانواده و نظام ارجاع، کمال تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha