سلامت نیوز : همایش علمی آموزشی بازی‌های رایانه‌ای و نقش آن در ارتقای سلامت، پاییز امسال توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای، وزارت آموزش و پرورش و سایر ارگان‌ها و با حضور اساتید بازی درمانی از کره جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛  در اولین نشست برگزاری "همایش علمی، آموزشی بازی‌های رایانه‌ای و نقش آن در ارتقای سلامت" که در محل دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت برگزار شد، ضمن بررسی نقش بازی های رایانه ای در آموزش سلامت، درمان بیماری‌ها و کمک در ارتقای سلامت، فرایند برگزاری همایش ملی مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس این گزارش، دکتر تقدیسی مدیرکل دفتر آموزش و ارتقای سلامت در این جلسه تاکید کرد: امروزه فعالیت در امر سلامت و آموزش، مختص قشر خاصی نبوده و در تمامی شئون زندگی، افراد در ارتباط مستقیم با این موضوع هستند.

وی ارتقای سطح سلامت را در هر جامعه ای نیازمند ایجاد بستر و فضای مناسب برای ارائه خدمات آموزش و سپس فرهنگ سازی دانست و عنوان کرد: با توجه به مخاطب 20 میلیونی در حوزه بازیهای رایانه ای در کشور توجه به این نکته که آموزش از طرق غیر مستقیم بسیار تاثیر گذارتر از روش های مستقیم خواهد بود، ضروری است.

وی تولید بازیهای رایانه ای سلامت محور و معطوف کردن نگاه بخش های آموزشی و درمانگر به نقش موثر بازی در پیشگیری و درمان را از مهمترین اهداف این همایش برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha