سلامت نیوز :دکتر ˈمحمد حسین آیتیˈ افزود: ارایه خدمات رفاهی و فرهنگی مناسب به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران از اولویت های کاری این وزارتخانه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ؛ وی ادامه داد: کسب آمادگی برای امتحانات و مشارکت فعال و هوشمندانه در حماسه سیاسی انتخابات، باید تنها دغدغه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران باشد.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران با آرامش خاطر می توانند فعالیت های آموزشی خود را پیگیری کنند.

آیتی افزود: هماهنگی های لازم با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت ارائه مطلوب خدمات رفاهی به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران صورت پذیرفته است و هیچ تغییری در کیفیت و کمیت خدمات ارایه شده تا تعیین تکلیف نهایی موضوع تفکیک کامل دو دانشگاه ایجاد نخواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هماهنگی لازم با روسای دانشگاه های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی جهت تشکیل کارگروه فرعی تخصصی دانشجویی و فرهنگی صورت پذیرفته است و اولین جلسه این کارگروه در اسرع وقت تشکیل می شود.

آیتی خاطرنشان کرد تیم ویژه ای را مامور پیگیری و نظارت بر حسن اجرای امور رفاهی و فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی ایران کرده ام.

وی افزود: دانشجویان در صورت بروز هرگونه اشکال، می توانند با این معاونت از طریق شماره های 88946916- 88946917 و یا از طریق وب سایت معاونت، مسایل و مشکلات خود را مطرح کرده و پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha