سلامت نیوز :دکتر غلامرضا حیدری افزود: کالاهای بهداشتی و تغذیه نوزادان شامل دستمال کاغذی، صابون، پوشاک نوزادان و شیرخشک است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ وی اضافه کرد :سه دستگاه یخ ساز بهداشتی نیز وارد بخش زلزله زده شنبه و طسوج شده که با نصب آنها، امکان در اختیار گذاشتن یخ بهداشتی برای مردم شهر شنبه ایجاد می شود.

دكتر حیدری با اعلام این که خانه بهداشت شهر شنبه در زلزله ویران شده است بیان کرد: با استقرار کانکس هایی در این شهر و استقرارتیم هایی مشترک از کارشناسان بهداشتی و درمانی ضمن نظارت بر انبارهای مواد غذایی و آب آشامیدنی اقدامات درمانی و بهداشتی نیز انجام می شود.

وی افزود: در چند روز گذشته اقدامات لازم برای مراقبت از زنان باردار، بیماران دارای ناراحتی اعصاب و روان و ویزیت 656 نفر و اعزام پنج نفر به بوشهر انجام شده است.

دكتر حیدری اضافه کرد: هم اینک شیر خشک به اندازه کافی برای نوزادان و کودکان زیر دو سال در منطقه زلزله زده موجود است و پماد ضدگزش پشه نیز در اختیار شهروندان قرار گرفته است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: تاکنون موردی از نیش زدگی عقرب و مار در منطقه زلزله زده بخش شنبه و طسوج گزارش نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha