سلامت نیوز : محمد حسین آیتی افزود: ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی مناسب به دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی ایران و تهران اولویتهای کاری ماست.وی با بیان این مطلب افزود: کسب آمادگی برای امتحانات و مشارکت فعال و هوشمندانه در حماسه سیاسی انتخابات، تنها دغدغه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران باشد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ معاون دانشجویی و فرهنگی با اعلام این مطلب تأکید کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران با خیال راحت و آرامش خاطر فعالیتهای آموزشی خود را پیگیری کنند و هیچ دغدغه‌ای در زمینه تأمین امور رفاهی و فرهنگی از جمله خوابگاه، تغذیه، ایاب و ذهاب و فعالیتهای فرهنگی نداشته باشند. 

وی افزود: هماهنگی های لازم با معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ارائه مطلوب خدمات رفاهی به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران صورت پذیرفته است و هیچ تغییری در کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده تا تعیین تکلیف نهایی موضوع تفکیک کامل دو دانشگاه ایجاد نخواهد شد. 

معاون دانشجویی و فرهنگی همچنین با اشاه به بند ششم از مصوبات سومین جلسه کمیته پنج نفره تفکیک، مصوب شورای گسترش اعلام کرد: هماهنگی لازم با روسای دانشگاههای علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی جهت تشکیل کارگروه فرعی تخصصی دانشجویی و فرهنگی با مسئولیت اینجانب صورت پذیرفته است و اولین جلسه این کارگروه در اسرع وقت تشکیل می شود.

 آیتی با اشاره به اینکه تیم ویژه‌ای را را مامور پیگیری و نظارت بر حسن اجرای امور رفاهی و فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی ایران کرده‌ام، افزود: دانشجویان عزیز در صورت بروز هرگونه اشکال، می توانند با این معاونت از طریق شماره های 88946916- 88946917 یا از طریق وب سایت معاونت مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha