چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 71638
سلامت نیوز : رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با برپایی ۱۰ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده سیستان و بلوچستان ۱۶۷۹ نفر تحت پوشش اسکان موقت قرار گرفته‌اند.

محمود مظفر در گفت‌ و گو با ایلنا درباره آخرین اقدامات امدادگران در مناطق زلزله‌زده سراوان، گفت: ۴۰۰ تخته چادر در این مناطق برای اسکان زلزله‌زدگان موقت زلزله‌زده ارائه شده است چراکه احتمال بروز پس‌لرزه همچنان وجود دارد و بسیاری از مردم هنوز به داخل خانه‌هایشان نرفته‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۰ اردوگاه اسکان اضطراری برای زلزله‌زدگان این مناطق برپا شده است، ‌ گفت: ۱۶۷۹ نفر اسکان اضطراری یافته‌اند که این اردوگاه‌ها در منطقه گشت، سراوان، ‌ سوران و خاش برپا شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران پوشش تغذیه اضطراری این زلزله‌زدگان را نیز در دستورکار خود قرار داده‌اند، گفت: خوشبختانه زلزله روز گذشته سراوان خسارت زیادی بر جای نگذاشته است، اما بسیاری از مردم به دلیل قدرت زمین‌لرزه و پس‌لرزه‌های احتمالی از زندگی در منازلشان خودداری می‌کنند.

وی درباره پس‌لرزه‌های رخ داده این زمین لرزه، تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون ۹ زمین‌لرزه در استان سیستان و بلوچستان رخ داده است که بزرگ‌ترین آن به قدرت ۶ / ۵ ریشتر در شهرستان سراوان در ساعت ۴۵ / ۷ صبح رخ داده است که خوشبختانه خسارتی نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha