شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 71796

سلامت نیوز : حمیدرضا جمشیدی در گفت‌وگو با فارس از پروژه‌های جدید این ستاد در حوزه دارویی خبر داد و افزود: قرار است خدمات سلامت از طریق تلفن همراه به مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: این اقدام کار کم نظیری است و از این طریق مشخص خواهد شد که چگونه با تلفن همراه نسبت به تأمین سلامت اقدام شده و خدمات را در دسترس قرار دهد.

جمشیدی گفت: همچنین از طریق این سیستم می‌توان در آموزش‌های همگانی سلامت و انجام مشاوره اقدام کرد و امیدواریم این دستگاه تا اردیبهشت‌ به بهره‌برداری کامل برسد.

مسئول بخش دارویی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین از راه‌اندازی کارخانه پیش‌ساخته تولید داروهای هورمونی خبر داد و افزود: این کارخانه ظرف 11 ماه در اروپا ساخته شده و در ایران نصب شده است.فعالیتهای این کارخانه در راستای تولید داروهای استاندارد خواهد بود.

جمشیدی همچنین از کلنگ‌زنی بزرگترین شهرک صنعتی دارویی در منطقه خبر داد و گفت: طراحی این شهرک انجام شده، مجوزهایش را دریافت کرده‌ایم و امسال کار آن آغاز خواهد شد.

وی چندی پیش به خبرنگار فارس گفته بود که تولید ماده اولیه آنتی‌بیوتیک در کشور آغاز شده و پنی سیلین G از اردیبهشت در کشور تولید می‌شود و بدین ترتیب ما را از واردات این دارو از کشور چین بی‌نیاز می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha