سلامت نیوز : مدیرعامل شرکت سپانیر در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی صحرایی در چاه‌مبارک عسلویه اظهار داشت: این بیمارستان توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با همکاری شرکت مهندسی نیروی نفت و گاز سپانیر و قرب کوثر و معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه راه‌اندازی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ غلامحسین خواجه‌علی افزود: مردم عسلویه میزبانان خوبی برای صنعت نفت بوده و هستند و باید خدمات بیشتر و بهتری به این عزیزان ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی و ارتقای سطح سلامت ساکنان منطقه عسلویه و نخل تقی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، شرکت مهندسی نیروی نفت و گاز سپانیر با همکاری معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی کرده است.

خواجه‌علی تصریح کرد: تمام خدمات درمانی ارائه شده در این بیمارستان صحرایی رایگان است و در واقع برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم مرزی از برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

این مسئول گفت: این بیمارستان با حضور پنج پزشک فوق تخصص و بیش از 20 پزشک متخصص در این منطقه محروم راه‌اندازی شده و مجهزترین بیمارستان صحرایی کشور است.

مدیرعامل شرکت سپانیر ادامه داد: این بیمارستان از امروز تا چهارم اردیبهشت به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان صحرایی تمام خدمات درمانی پیشرفته ارائه می‌شود و حتی اتاق عمل و تجهیزات فوق پیشرفته جراحی نیز پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش، این بیمارستان صحرایی با حضور قائم مقام فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، معاونت بهداری فرمانده سپاه پاسداران، فرمانده قرب کوثر و مدیرعامل شرکت سپانیر و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مسئولان محلی در بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha