سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 72121

سلامت نیوز : غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با فارس افزود: در چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی حدود 15 هزار و 500 داوطلب شرکت می‌کنند و از ساعت 17 ،کارت ورود به جلسه این داوطلبان به صورت اینترنتی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: کلید سؤالات این دوره از آزمون دستیاری تخصصی نیز پس از آزمون در روز 6 اردیبهشت بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز سنجش پزشکی اظهار کرد: کلید آزمون جمعه 6 اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می گیرد و داوطلبین می توانند از ساعت 18 روز جمعه 6 اردیبهشت ماه تا پایان دوشنبه 9 اردیبهشت ماه اعتراضات خود را از طریق سایت سنجش به نشانی http://www.sanjeshp.ir  اعلام کنند.

حسن زاده گفت: این آزمون از نظر امنیت بسیار مطمئن برگزار می شود به طوری که سیستم نرم افزار و سخت افزار برگزاری آزمون ارتقا یافته است و روش‌های جدیدتری را با همکاری حوزه حراست وزارت بهداشت برای برگزاری به کار گرفته‌ایم.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تصریح کرد: پنجشنبه،5 اردیبهشت آزمون دستیاری برگزار می‌شود و داوطلبان به جز بحث علمی نگرانی دیگری از نظر برگزاری آزمون و حفظ امنیت آن نداشته باشند.

حسن‌زاده ادامه داد: 51درصد شرکت کنندگان این دوره آزمون دستیاری پزشکی را مردان و 49 درصد را زنان تشکیل می‌دهند و این آزمون در 27 رشته و در 18 شهر و 19 حوزه برگزار می‌شود.

داوطلبان باید از ساعت 7:30 صبح روز 5 اردیبهشت در محل آزمون حضور داشته باشند.ساعت 8:45 درهای ورودی سالن های امتحانی بسته می‌شود. 9 صبح این آزمون به طور سراسری برگزار می‌شود و تا ساعت یک بعد از ظهر نیز ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha