سلامت نیوز : در این بازدید بیش از یکصد مهمان خارجی از کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و سازمان‌های بین‌الملل فعال در امور بشردوستانه از خط تولید چادرهای اسکان اضطراری و موقت، کیف کمک‌های اولیه، کیسه خواب، پتوهای امدادی و تجهیزات اضطراری دیدن کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ در پی این بازدید نمایندگان کشورهای خارجی خواستار افزایش همکاری مشترک با جمعیت هلال احمر ایران در زمینه‌های مختلف از جمله ارائه آموزش‌های مدیریت بحران و سوانح، بهداشت، درمان و توانبخشی و همچنین خرید اقلام و منسوجات امدادی شدند.

مهمترین محصول تولیدی شرکت صنایع نساجی هلال ایران چادر و پتوی امدادی مورد استفاده در حوادث و سوانح داخلی و خارجی است که هم اکنون بالغ بر80 نوع اقلام امدادی در این شرکت تولید می‌شود.

نمایندگان جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر 40 کشور دنیا همچنین از شرکت تولید تجهیزات پزشکی یکبار مصرف پزشکی نیز بازدید کردند.

هم اکنون بیش از 17 قلم محصول از جمله لوازم یکبار مصرف پزشکی و کالاهای راهبردی درمانی شامل انواع سرنگ‌های مختلف دو و سه تکه، سرنگ آنسولین، آنژیوکت، صافی دیالیز، ست و مایع دیالیز، کیسه کارتریج بیکربنات سدیم ( مربوط به افراد دیالیزی)، فیلتر و ست تالاسمی، انواع سوزن های زیرجلدی، فیستولا، دندانپزشکی، کیسه خون و میکروست در این شرکت تولید می‌شود.

براساس این گزارش، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در عرصه تولید اقلام امدادی حایز رتبه نخست در منطقه خاورمیانه است.

هشتمین کنفرانس جمعیتهای ملی صلیب سرخ و هلال احمر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) با حضور مقام‌های بیش از 40 کشور و نهاد تاثیرگذار بین المللی از اول تا چهارم اردیبهشت در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha