اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران احساس می‌کردند با این ادغام تحقیر شده‌اند چرا که ناگهانی و بدون اینکه مطلع باشند درگروه آموزشی دیگر ادغام شدند و این گرو‌ها آن‌ها رابه عنوان میهمان ناخوانده می‌پذیرفتند.

ادغام و تفکیک دانشگاه‌های علوم پزشکی با مداخله رئیس جمهور بود
سلامت نیوز : رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در هر دو تصمیم‌گیری برای ادغام و تفکیک دانشگاههای علوم پزشکی ایران و تهران شخص رئیس جمهور دخیل بود.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با ایلنا‌ با اشاره به اینكه خودم مخالف این تفكیك نیستم، گفت: اخذ تصمیمات غیرکار‌شناسی برای دانشگاههای علوم پزشكی هزینه دارد علاوه بر اینكه نگرانی و دغدغه جدی را برای دانشجویان ایجادکرده است.

وی با اشاره به ادغام دانشگاههای علوم پزشکی ایران و تهران تصریح کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ازهمان ابتدا به شدت بااین ادغام به دلیل اشتباه بودن آن مخالف بودند و مدام به مراجع مختلف شکایت می‌کردند.

شهریاری خاطرنشان کرد: اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران احساس می‌کردند با این ادغام تحقیر شده‌اند چرا که ناگهانی و بدون اینکه مطلع باشند درگروه آموزشی دیگر ادغام شدند و این گرو‌ها آن‌ها رابه عنوان میهمان ناخوانده می‌پذیرفتند.

وی با تاکید بر اینکه ما در دولت احمدی نژاد، خطا کم ندیدیم، افزود: ‌ادغام و تفکیک دانشگاههای علوم پزشکی ایران و تهران هم یکی ازآن خطا‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha