پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 72281
سلامت نیوز : روی صحبت مان این بار با خانم‌هاست. اگر شما هم جزو کسانی هستید که معمولا از همسرشان به خاطر بی توجهی و بی احساسی گلایه دارند، شاید بد نباشد قبل از هر چیز یک سوزن به خودتان بزنید. فکر می‌کنید به اندازه کافی نیازهای همسرتان را شناخته اید؟ برایش وقت گذاشته‌اید و نشان داده‌اید که جایگاه او برای شما با تمام دنیا فرق می‌کند؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اطلاعات ؛ واقعیت این است که همسر شما هم نیازهایی دارد که درست به اندازه نیاز خود شما اهمیت دارند. مردان هم به پشتوانه‌های عاطفی نیازمندند. به تحسین شدن، ستایش شدن و احترام دیدن. این فقط شما نیستید که دوست دارید همسرتان در جمع از شما تعریف کند. مردها هم پس چهره خونسرد و شوخ طبعشان به دنبال تحسین شما می‌گردند و می‌خواهند مطمئن باشند قهرمان زندگی شما هستند.

معمولا تصور نادرستی وجود دارد که چون زنان در مقایسه با مردان، موجودات لطیف‌تر و حساس تری هستند نیازهای احساسی بیشتر و مهمتری دارند و مردان چون موجودات خشنی هستند هیچگونه نیاز عاطفی نداشته و یا اگر داشته باشند برآوردن آنها چندان اهمیتی ندارد.‏‎ ‎اما حقیقت این است که حفظ ارزش و احترام از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای عاطفی مردان است.‏مردها از این که احساس کنند شما رویشان حساب نمی‌کنید دست پاچه می‌شوند و مثل پسر بچه‌های نوبالغ به غرورشان برمی خورد.

آنها کافیست حس کنند کمی از محبت بی حد و حصر اوایل آشنایی تان کم شده و شما محبتت تان را به جای او صرف دوستان یا فرزندانتان می‌کنید. آن وقت است که در سکوت سرخورده می‌شوند و مثل یک کودک حسادت می‌کنند. به همسرتان دقیق شوید! او پشت این چهره پرغرور نیازهای ساده و کودکانه‌ای دارد که فقط شما باید برآورده اش کنید!‏

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha