سلامت نیوز: رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی اعلام کرد: مراسم رای گیری و انتخاب اعضای هیات رییسه دائم، رییس کل سازمان نظام پزشکی و اعضای شورای عالی نظام پزشکی در جریان تشکیل جلسه مجمع عمومی نظام پزشکی در صحت و سلامت کامل برگزار شده است.

دکتر مراد هاشم‌زهی در گفت‌وگو با ایسنا، به ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات نظام پزشکی در روز چهارم اسفندماه سال گذشته تا تشکیل جلسه مجمع عمومی نظام پزشکی برای انتخاب رییس کل و اعضای شورای عالی نظام پزشکی پرداخت و عنوان کرد: انتخابات نظام پزشکی در روز چهارم اسفند ماه در صحت و سلامت کامل برگزار و پس از آن شمارش آرا انجام شد که جزئیات و نتایج آن پیش از این اعلام عمومی شده است.

وی ادامه داد: شکایات اندکی از شهرستان‌ها به ما رسید که همگی بررسی شدند و خللی در نتایج آرای اکثر قریب به اتفاق شهرستان‌ها به وجود نیامد. حتی اگر اعتراضی بود، در همان زمان، شمارش آرا مجدد انجام شد.

هاشم‌زهی با اشاره به اینکه از صبح امروز شاهد گردهمایی نمایندگان هیات مدیره‌های شهرستان‌ها برای انتخاب رییس کل و اعضای شورای عالی نظام پزشکی هستیم،‌ گفت: 224 نفر در این انتخابات شرکت کردند که از مجموع آرای ریخته شده به صندوق از میان دو کاندیدا، دکتر علیرضا زالی با 166 رای به عنوان رییس نظام پزشکی انتخاب شد. دکتر عبدالرضا عزیزی دیگر کاندیدای این انتخابات نیز 56 رای کسب کرد و دو رای نیز باطله اعلام شد.

رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی افزود: البته پیش از شروع رای گیری اعضای هیات رییسه دائم نیز تعیین شدند. بر این اساس دکتر عباس آقازاده، دکتر علیرضا اسپید هر دو با 147 رای با قید قرعه به عنوان رییس و نایب رییس انتخاب، دکتر لاله تدین با 145 رای و فرحناز محمدی سعادت با 82 رای به عنوان اعضای هیات رییسه دائمی انتخاب و ادامه کار مجمع با نظارت دقیق اعضای هیات نظارت به آنها محول شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه شمارش آرای بازرسان مجمع عمومی هم انجام شد، عنوان کرد: دکتر بابایی، دکتر چنگیزی و دکتر کاظمی به عنوان بازرسان اصلی و دکتر مسعودی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه شمارش آرای اعضای شورای عالی هم اکنون آغاز شده است اظهار کرد: نتایج شمارش آرای مربوط به اعضای شورای عالی نظام پزشکی ظرف چند ساعت آینده اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha