رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران، از عدم دلسوزی بیمه ها نسبت به مشکلات درمانی مردم انتقاد کرد و گفت: بیمه ها، فقط در گرفتن حق بیمه ، خوب عمل می کنند.

دکتر محمد مهدی قیامت، در خصوص آخرین وضعیت داروهای بیهوشی که همچنان در انتظار تحت بیمه شدن هستند، به خبرنگار مهر گفت: در حدود 4 سال است که سه قلم داروی بیهوشی، در نوبت هستند تا بیمه شوند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: هنوز با عوارض ناشی از مصرف داروی بیهوشی "هالوتان" مواجه هستیم اما وزارت رفاه نمی خواهد کاری صورت بدهد.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران، علت عدم توجه وزارت رفاه به مشکلات را، ناشی از تغییرات زود به زود در این وزارتخانه دانست و گفت: وجود دور تسلسل در وزارت رفاه باعث شده که وقت رسیدگی به مشکلات در این وزارتخانه وجود نداشته باشد و از همین رو، انجمن تقریبا موضوع را از طریق وزارت رفاه پیگیری نمی کند.

قیامت ، از بیمه ها به عنوان شرکت های سرمایه گذاری یاد کرد و اظهار داشت: بیمه ها فقط موقع گرفتن حق بیمه، خوب عمل می کنند.

وی، مشکلات ناشی از بیمه نبودن داروهای جدید بیهوشی را متوجه مراکز آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی دانست و گفت: نبود داروهای جدید، باعث شده که دانشجو نیز با روشهای قدیمی بیهوشی آشنا شود و همین مسئله در کارکرد آنان تاثیر منفی دارد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha