سلامت نیوز : دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: خیرین با کمک به وزارت بهداشت، در این عرصه دست به کارهایی زده‌اند که دولت توان انجام آن را نداشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ سید رضا نیری در مراسم آغاز ساخت مجتمع اقامت همراهان بیمار در بیمارستان مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) کرمانشاه، با اشاره به کمک 15 هزار میلیارد ریالی خیرین در بخش‌های سلامت، اظهار داشت: بیش از هزار مرکز درمانی، خانه‌های بهداشت، اورژانس جاده‌ای و غیره توسط خیرین ساخته شده است.

وی ضمن تقدیر از بنیاد خیریه مرحوم حاج مراد صفی خانی که بانی احداث مجتمع اقامت همراه بیماران بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه شده‌ است، این عمل آنان را یک حرکت خیر و پربرکت و فرهنگ سازی موثر ارزیابی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به طرح های درحال احداث دانشگاه در سطح استان عنوان کرد: با توجه به مشکلات موجود دولت به مساعدت خیرین نیاز دارد.

دکتر نیکبخت گفت: کرمانشاه دارای نقاط محرومی است که نیازمند همت جمعی برای رفع کاستی هاست.

موسس بنیاد خیریه مرحوم حاج مراد صفی خانی نیز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما باید تلاش کنیم که خانواده‌ها جز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند، گفت: برآن شدیم تا برای اقامت بیماران که معمولا از راه های دور به کرمانشاه می آیند، ساختمان شایسته‌ای بسازیم.

این مجتمع با زیربنای 2700 متر مربع در شش طبقه احداث خواهد شد و دارای 125 تخت به شکل سوئیت و رستوران و امکانات رفاهی جهت همراهان بیماران بیمارستان بوده و در فاصله زمانی 2 تا 3 سال و برآورد هزینه ای بالغ بر 15میلیارد ریال توسط خیرین احداث می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha