سلامت نیوز : فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان 160 تختخوابی برازجان اظهار داشت: در اسلام تاکید زیادی بر سلامت شده و باید برای تامین سلامت جامعه اهتمام لازم را داشته باشیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود: در چند ماه اخیر تاکید فراوانی بر روی مسئله درمان در استان داشته‌ایم و برای رفاه و آسایش مردم نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دشتستان مردمانی مؤمن و معتقد دارد و بیشترین شهید را در استان تقدیم انقلاب کرده است و باید بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به این مردم ارائه شود.

حسنوند از راه‌اندازی بیمارستان جدید برازجان در هفته آینده خبر داد و گفت: در 72 ساعت آینده آماده انتقال بیماران به این بیمارستان هستیم و این مجموعه هفته آینده با مسئولان ارشد کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: بیمارستان جدید برازجان بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و به فضل خدا شاهد رضایت مردم از خدمات درمانی در این بیمارستان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: با پیگیری‌های استاندار و مسئولان استان این بیمارستان هم‌اکنون آماده افتتاح است.

غلامرضا حیدری یادآور شد: دستگاه‌های بسیار پیشرفته در این بیمارستان مستقر شده و با بهترین خدمات ممکن درمانی به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha