چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 7254

طرح تغذیه مادران باردار و شیرده باهمكاری كمیته امدادامام خمینی (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی اجرا می‌شود.

"محمد فاضلی" سرپرست معاونت حمایت خانواده كمیته امداد با بیان این مطلب، افزود: در این طرح مادرانی كه سوء‌تغذیه دارند شناسایی شده و تحت پوشش حمایتی قرار می‌گیرند.

وی با بیان این كه ‪ ۱۹‬میلیارد ریال برای این طرح اعتبار تخصیص یافته است، گفت: این اعتبار طی شش ماهه دوم امسال به كمیته امداد پرداخت خواهد شد.

فاضلی، گفت كودكان زیرشش سالی‌كه‌دچار سوء‌تغذیه شده‌اند نیز ازطریق وزارت بهداشت به كمیته امداد معرفی و سبد كالای تغذیه‌ای برای آنان در نظر گرفته شده و پس از مشخص شدن پایش رشد آنها ظرف یكسال كودكان از سوی كمیته امداد تغذیه خواهند شد.

وی با اشاره به این كه درسال گذشته حدود هفت میلیون و ‪ ۴۷۰‬هزار نفر با یارانه‌هایی كه دولت به‌منظور كمك به معیشت اقشار نیازمند اختصاص داده است، تحت حمایت قرار گرفته‌اند، گفت: این یارانه در قالب كالابرگ خواروبار و بن- های غیرنقدی تعلق گرفته است.

سرپرست معاونت حمایت خانواده كمیته امداد در خصوص طرح مفتاح‌الجنه گفت:
براساس این طرح كمیته امداد، مسوولان را به‌دیدن خانواده‌های محروم می‌برد تا با سركشی این افراد مشكلاتشان برطرف شود.

فاضلی، دیدار رییس جمهوری با دانشجویان و دانش آموزان و بررسی مشكلات آن‌ها را در قالب این طرح ذكركرد كه‌نسبت به‌رفع این مشكلات با هماهنگی كمیته امداد اقدام خواهد شد.

وی، سیستم‌های حمایتی كمیته‌امداد رامتناسب با تحقیقات ومطالعات پیشرفته ذكر كرد كه مركز آموزش عالی امداد پژوهش‌های مورد نظر را در ارتباط با نحوه ارائه خدمات و بررسی رضایتمندی مددجویان انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha