سلامت نیوز : چهاردهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و ششمین جشنواره سراسری آموزشی شهیدمطهری امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ در این دو برنامه کشوری توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با مشارکت و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران در محل سالن همایش‌های رازی این دانشگاه برگزار خواهد شد، اعضای کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس حضور دارند.

بنابراین گزارش محور اصلی این همایش «آموزش علوم پزشکی در خدمت نیازهای جامعه» است و دیگر محورهای این همایش شامل: آموزش مبتنی بر توانمندی، آموزش مهارت ارتباطی، تعهد حرفه‌ای و اخلاق پزشکی به نسل آینده، آموزش بین حرفه‌ای، سیاستگذاری و نقش آن در آموزش پزشکی پاسخگو و نیازسنجی نیازهای سلامت و برنامه‌ریزی نیروی انسانی است.

براساس این گزارش، مهم‌ترین محورهای ششمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری نیز شامل: روش‌ها و فنون آموزشی، برنامه‌ریزی آموزشی، ارزشیابی در آموزش، مشاوره و راهنمایی تحصیل، ساختار آموزشی، اخلاق در آموزش، قوانین و مقررات آموزشی و تولیدات آموزشی خواهد بود.

گفتنی است: این دو برنامه کشوری که طی روزهای ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، دارای ۱۴ امتیاز آموزش مداوم و ۴ امتیاز مجزا برای شرکت در کارگاه‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha