سلامت نیوز : بهرام عین‌اللهی امروز در حاشیه چهاردهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و ششمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: در طرح جهادی انترن‌ها دوره شش‌ماهه خدمت در مناطق محروم برای آنها در نظر گرفته شده است تا این داوطلبان که به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت کرده‌اند علاوه بر کسب حقوق و مزایای بیشتر به مناطق محروم فرستاده می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ عین‌‌اللهی گفت: برگزاری این طرح جهادی برای جذب داوطلبان در برنامه پزشک خانواده است که در مراحل تدوین قرار دارد و تا ۳ ماه دیگر اجرایی می‌شود. اما در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال اجرا است.

معاون آموزشی وزیر بهداشت از جذب ۴ هزار عضو هیئت علمی خبر داد و گفت: بسیاری از پزشکان خارج از کشور تقاضای تحصیل در ایران را دارند و بسیاری از داوطلبان از کشور عراق تقاضای تحصیل خود را ارائه کرده‌اند.

وی گفت: به همین دلیل گسترش واحدهای بین‌الملل در برنامه کاری وزارت بهداشت است که از 13 واحد به 20 واحد تا پایان سال افزایش می‌یابد.

عین‌اللهی همچنین با اشاره به تغییراتی در آموزش مداوم جامعه پزشکی و پیراپزشکی گفت: آموزش مداوم ارتقا داده می‌شود و با گذاشتن دوره‌های کوتاه مدت امتیاز بیشتری به پزشکان داده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha