چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 7263

سازمان نظام پرستاری نسبت به آن چه كم توجهی به نقش و نوع كار پرستاران در سریال «اغما» می‌نامید، در نامه‌ای اعتراض جامعه پرستاری درباره‌ی این سریال را اعلام كرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان نظام پرستاری به درخواست پرستاران سراسر كشور، با ارسال نامه‌ای به صدا و سیما در خصوص پخش سریال «اغما» اعتراض خود را به رویه مخدوش كردن جایگاه جامعه خدوم و زحمتكش پرستاری و جبران موارد مطرح شده در این سریال از سوی عوامل تولید كننده آن اعلام كرده است.


در این نامه آمده است: متاسفانه نه تنها عوامل تهیه‌كننده، كارگردان و نویسنده محترم این سریال از وضعیت، نوع كار و وظایف پرستاری كشور بی‌اطلاعند، بلكه مشاورین محترم پزشكی این سریال نیز كه در تیراژ برنامه نام آن‌ها ذكر می‌شود ظاهرا هیچ گاه محیط بیمارستان و نوع كار در بخش‌های مختلف، به خصوص بخش مراقبت‌های ویژه و كاری كه پرستاران در این بخش‌ها انجام می‌دهند را ندیده و درك نكرده‌اند.


لازم به ذكر است: سازمان نظام پرستاری در این نامه آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره، همكاری و هم فكری به نویسندگان، تهیه‌كنندگان و كارگردانان محترم رسانه ملی برای ارتقاء سطح كیفی فیلم‌ها و سریال‌ها اعلام كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha