سلامت نیوز : معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تخصیص ۶۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز خوابگاههای ۵۰ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ محمد حسین آیتی در جمع تشکل‌ها، کانون‌های علمی، فرهنگی و صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به مشکلات مالی موجود گفت: تخصیص این بودجه فرصت مناسبی برای توسعه فضاهای خوابگاهی و تربیت بدنی دانشجویان است.

وی ضمن اشاره به وجود ۱۶۰ هزار نفر دانشجو در دانشگاههای علوم پزشکی کشور افزود: از این تعداد ۷۰ هزار نفر در خوابگاههای دانشجویی ساکن هستند.

آیتی همچنین از امضای تفاهم نامه میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت خبر داد و تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه از ظرفیت خیرین سلامت برای تعمیر، تجهیز و تکمیل خوابگاه‌ها استفاده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز به فعالیت‌های این معاونت در کشور اشاره کرد و گفت: جشنواره‌های سالیانه فرهنگی و قرآنی دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان، المپیاد ورزشی دانشجویان از جمله این اقدامات است.

این گزارش حاکیست، حضور در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان، بازدید از خوابگاههای دانشجویی و بررسی ظرفیت و امکانات تربیت بدنی دانشگاه از دیگر برنامه‌های سفر معاون دانشجویی فرهنگی به کاشان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha