سلامت نیوز : مسعود اعتمادیان، طی حکمی، رحمت الله حافظی را به سمت مشاور خود در امور برنامه‌ریزی راهبردی، بهبود و گسترش فضاهای بهداشتی و درمانی منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ رحمت الله حافظی در زمان وزارت کامران باقری لنکرانی، معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر بهداشت بود و بعد از آن در دولت دهم مدتی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور شد.

حکم انتصاب وی در سمت مشاور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران به این شرح است:

جناب دکتر رحمت الله حافظی

بیمارستانها مراکز اصلی آ‌موزش، پژوهش و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در حیطه دانشگاه هستند و ارتقای سطح کمی و کیفی آنها اقدامی موثر در ایجاد رضایتمندی آنهاست و نیز موجب شکوفایی عرصه آموزش و پژوهش می‌شود.

بدین منظور و نظر به تعهدات و تجربیات ارزنده جناب عالی در حوزه مدیریت سلامت کشور به عنوان مشاور عالی ریاست دانشگاه در حوزه برنامه‌ریزی راهبردی، بهبود و گسترش فضاهای بهداشتی و درمانی منصوب می‌شوید. 

در این حصوص انتظار می‌رود با همکاری همه معاونان و رؤسای بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه و با استناد به اسناد بالادستی نظام سلامت، ضمن برنامه‌ریزی مدون کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت درجهت بهبود کیفیت خدمات و فضاهای درمانی به خصوص با همکاری و مشارکت نهادهای مردمی اقدام کنید.

  مسعود اعتمادیان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha