سلامت نیوز : مرتضی مرادی‌پور در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین جزئیات عملیات امدادی هلال احمر در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: امدادگران هلال احمر در استان کرمانشاه ساعت 8 شب دیشب از وقوع تصادفی در مسیر اسلام‌آباد و گیلانغرب نزدیک به روستای بیک‌رضایی مطلع شدند.

وی ادامه داد:‌ با حضور 9 نفر از امدادگران هلال احمر در صحنه حادثه مشخص شد که بر اثر انحراف یک بونکر سیمان از مسیر و برخورد با یک دستگاه پراید و یک وانت مزدا 10 نفر در جمع کشته شدند و با انجام عملیات رهاسازی یک نفر که به شدت مصدوم شده بود از داخل خودرو بیرون کشیده شد و به بیمارستان انتقال یافت.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات همچنین از نجات یک مرد 40 ساله که از عشایر خوزستان بوده خبر داد و افزود: بعد از ظهر دیروز به دلیل بارش برف و کولاک در کوه‌های شهرستان باغ ملک منطقه دره‌نی مرد 40 ساله‌ای از عشایر منطقه که دچار ناراحتی کلیوی بوده درخواست کمک کرد.

مرادی‌پور تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه امکان تردد آمبولانس وجود نداشت و در نهایت 6 نفر از نیروهای امداد کوهستان هلال احمر با طی کردن مسیر صعب‌العبور این مرد کوچ‌نشین را به پایین کوه انتقال کرده و راهی بیمارستان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha