سلامت نیوز : در جلسه مذکور، کریمی رئیس کل بیمه مرکزی، حسن امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت،محمدتقی طالبیان رئیس اورژانس کشور حضور داشتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ کریمی با نظر به تاکید بر به کار بستن همت مجموع عوامل مربوط به رفاه و سلامت مردم، گفت: تمرکز  تمام امکانات کشور،‌بیمه، ‌وزارت بهداشت، اورژانس کشور، هلال احمر و پلیس امری ضروری است و به ارتقاء ارائه خدمات به مردم منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: نظام مدیریت ریسک در صنعت بیمه امری حیاتی است که با برپایی این نظام تلفات جاده‌ای به حداقل ممکن خواهد رسید و بیمه وظیفه خود می‌داند برای تسریع اقدامات و طی این تفاهم نامه 10 دستگاه آمبولانس به قیمت 20 میلیارد ریال در اختیار اورژانس قرار دهد.

امامی رضوی معاون وزیر بهداشت نیز با تشکر از بیمه مرکزی اعلام کرد: در سال 91 بهترین عملکرد و همکاری را با سازمان بیمه داشته‌ایم.ناوگان ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در دولت نهم و دهم تجهیز و تکمیل شده است و به 3 هزار دستگاه آمبولانس و بیش از 2هزار پایگاه اورژانس دست یافته‌ایم.

وی گفت: برای کاهش آمار فوتی و مصدومان تلاش بسیاری در سالهای اخیر در حوزه اورژانس شده که صنعت بیمه نیز همکاری بسیار خوبی در این زمینه با وزارت بهداشت داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha