سلامت نیوز : مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های تأمین‌اجتماعی مرکز داده این سازمان را یکی از بسترهای اصلی برای اجرای کارت هوشمند سلامت اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، سید ابوالحسن پور حسینی اظهار داشت: دستیابی به سازمانی دانش مدار، کار آمد،پایدار، امانتدار و پاسخگو از طریق برنامه ریزی‌های علمی و ارائه نقشه‌های مدیریتی و داشتن آمار و اطلاعات دقیق امکانپذیر است که با دستور و مساعدت‌های مدیریت کلان سازمان فاز اول مرکز داده سازمان تأمین اجتماعی راه‌اندازی شده و امکانات لازم برای اجرای سرویس‌ها مهیا است.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است که مأموریت اصلی آن پوشش بیمه‌ای کارگران مزد و حقوق بگیر و صاحبان و مشاغل آزاد است و وظیفه خدمتگزاران به این قشر از جامعه در سازمان تأمین اجتماعی ارائه تسهیلات لازم به منظور دستیابی به موقع به اطلاعات و ارائه سریع خدماتی است که توسط این سازمان به مردم ارائه می‌شود که قطعاً بهره‌برداری نهایی این مرکز با استقرار سرویس‌های متمرکز و ارائه خدمات غیر حضوری رضایت بیشتر بیمه شدگان را در بر خواهد داشت.

مدیر پروژه ICT سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: از مزایای این خدمات کاهش هزینه‌های هنگفت و حذف و کاهش مراجعات به شعب تأمین اجتماعی و تسریع در امر پاسخگویی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha