سلامت نیوز : دکتر جلال شکوهی رئیس انجمن رادیولوژی ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: تعرفه پزشکی هنوز تعرفه اصلی خود را به خصوص در زمینه رادیولوژی پیدا نکرده است.

رادیولوژی باید تعرفه خاصی داشته باشد درواقع ارزش تمام شده باید مشخص باشد که وزارت بهداشت در حدود دو سالی است که دنبال تعرفه مناسب رادیولوژی است که هنوز محقق نشده است.

وی با بیان اینکه باید تعرفه های رادیولوژی قبل از سال مشخص و اعلام می شد عنوان کرد: با گذشت بیش از یک ماه از سال به ما اطلاع داده شده که تعرفه ها مشخص شده ولی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

شکوهی با تاکید بر اینکه ما هنوز بدون تکلیف هستیم گفت: برخی از مراکز به دلیل گرانی های شدید مواد مصرفی خودسرانه عمل کردند و میزان خدمات ارائه شده خود را افزایش داده اند البته باید توجه  داشت که دو سه ماه قبل از عید با توجه به نداشتن نمونه جدید و گرانی های سرسام آور نبود، نامه ای به بیمه ها نوشتم و ارسال کردم که در خصوص تعرفه ها برای رادیولوژی را مورد بازدید قرار ندهند در واقع به دلیل گرانی مواد مصرفی مراکز تصویربردای نمی توانند خدمات را با تعرفه های فعلی ارائه دهند.

متاسفانه بیمه ها نه تنها خواهش ما را قبول نکردند بلكه بازرسی های خود را به شدت بیشتر از قبل به خصوص در مورد رعایت تعرفه ها انجام دادند و هم جریمه نقدی شدند و هم قرارداد بیمه با آن مراکز را قطع کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha