سلامت نیوز : با دسترسی به امكان سونوگرافی از جنین و تعیین جنسیت پیش از تولد، پدر و مادرها پیش از تولد فرزندشان از جنسیت او با خبر هستند و حتی نام او را هم انتخاب می‌كنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم ؛ تحقیقات نشان می‌دهد آگاهی از جنسیت فرزند و انتخاب نام برای او می‌تواند نقش مهمی در تسهیل برقراری ارتباط بین پدرها و فرزندان تازه متولد شده داشته باشد. معمولا مادرها با توجه به این‌ كه از نخستین روزهای تشكیل جنین، همراه او هستند و از همان زمان، حضور عضو جدید به كانون خانواده را می‌پذیرند با او ارتباط بهتری برقرار می‌كنند. اما كنار آمدن با این موضوع برای پدرها كمی سخت‌تر است.

به گفته روان‌شناسان، تنها یك راهكار ساده یعنی آگاهی از جنسیت فرزند و انتخاب نام برای او از ماه‌های اولیه زندگی جنینی، می‌تواند روشی آسان برای ایجاد زمینه مناسب جهت شكل‌گیری رابطه پدر و فرزندی باشد.

البته سونوگرافی نیز مانند هر روش دیگری می‌تواند با پیامدهایی برای جنین همراه باشد. اما اگر نقش این روش در تشخیص بیماری‌ها پیش از تولد را در نظر بگیریم می‌توانیم استفاده از این روش برای تعیین جنسیت به طور همزمان را هم مجاز بدانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha