سلامت نیوز : دبیرعلمی بیست و چهارمین کنگره فیزیوتراپی گفت: آسیب های اسکلتی، عضلانی و عصبی شایع ترین بیماری هایی هستند که به فیزیوتراپی نیاز دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ دکتر اکبری در نشست خبری بیست و چهارمین کنگره فیزیوتراپی که امروز برگزار شد، گفت: تصمیم گیری بالینی در درمان دستی فیزیوتراپی، سلامت زنان، مداخله فیزیوتراپی در اورژانس های قلبی و عروقی، چالش های فیزیوتراپی در ایران و جهان، روش های نوین فیزیوتراپی در عضلات پشت ران از عنوان های پنل های کنگره فیزیوتراپی است.

وی تصریح کرد: همچنین در مورد فیزیوتراپی دربیماری های عصبی و تنفسی، کاربرد های مختلف فیزیوتراپی در درمان بیماری های سوختگی و پوستی و آسیب های ورزشی و همچنین ابزار های نوین معاینه بیماران در این کنگره صحبت خواهد شد.

اکبری با اشاره به اینکه این کنگره دارای 25 کارگاه جانبی است، افزود: دراین کارگاه ها روش کاربرد تجهیزات جدید برای درمان بیماری و آسیب های مختلف و همچنین تکنیک دستی به داوطلبان آموزش داده می شود.

دبیرعلمی بیست وچهارمین کنگره فیزیوتراپی با اشاره به اینکه این کنگره 5 سخنران خارجی دارد، افزود: امروز با توجه به امکان مناسب تبادل که وجود دارد فکر می کنم تفاوت عمده ای با سایر کشورهای پیشرفته در زمینه دانش فیزیوتراپی وجود ندارد و همگام با آنها هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه بیماری هایی نیاز به انجام فیزیوتراپی دارند، افزود: با توجه به سبک زندگی؛ آسیب های اسکلتی، عضلانی و عصبی شایع ترین بیماری هایی هستند که به فیزیوتراپی نیاز پیدا می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha