سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 73192
سلامت نیوز : اعضای باندی که تحت پوشش پیک موتوری اقدام به قاچاق داروهای کمیاب می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ سرگرد محمود مالمیر رییس کلانتری ۲۰۹ ترمینال غرب تهران در تشریح جزییات این خبر گفت: اعضای باندی که تحت پوشش پیک موتوری اقدام به قاچاق داروهای کمیاب می‌کردند دستگیر و در بازرسی از آنان ۶۰۰۰ قرص ترامادول کشف شد.

این مقام مسئول در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محور، روز گذشته تیم‌های گشتی و عملیاتی این یگان نقاط پرتردد محدوده حوزه استحفاظی خود را به طور نامحسوس زیر نظر گرفته و از نقاط آلوده و جرم خیز منطقه سرکشی کردند.

مالمیر ادامه داد: ساعت ۱۴و ۴۰دقیقه روز ۱۶ اردیبهشت ماه یکی از تیم‌های گشتی حین گشت زنی مقابل درب اصلی پایانه مشاهده می‌کند راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت قصد دارد ۳ بسته مشکوک را به داخل پایانه ببرد.

ماموران که به این بسته‌ها مشکوک شده بودند موتورسوار را متوقف و بسته‌های وی را مورد بازرسی قرار دادند در خلال بازرسی تعداد ۶۰۰ بسته ۱۰۰ عددی قرص ترامادول کشف شد. به دنبال کشف ۶۰۰۰۰ قرص ترامادول متهم که «مسعود» نام داشت بلافاصله دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت.

رییس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب افزود: در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم به عنوان پیک موتورسوار در یکی از پیکهای موتوری خیابان ستارخان مشغول به کار بوده و بسته را از فردی به نام «مهدی» گرفته تا آن را پس از انتقال به پایانه به یکی از شهرستان‌های مرکزی بفرستد.

مالمیر تاکید کرد: با اظهارات متهم ردیف اول و با علم اینکه متهمان اعضای باند قاچاق دارو هستند ماموران ضمن دریافت مشخصات متهم ردیف دوم به محل سکونت وی در خیابان رودکی اعزام و طی تماس تلفنی و گذاشتن یک قرار صوری وی را به محل قرار کشانده و موفق به دستگیری وی شدند.

رییس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی قرص‌های کشف شده بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با اقرار صریح متهمان مبتی بر قاچاق داروهای کمیاب پرونده ایی در این ارتباط تشکیل و به همراه نامبردگان به اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی پایتخت ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha