سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 73197

شرکت آب معدنی دماوند با ایجاد دو برنامه خلاق و مجزا سعی در تشویق مردم به نوشیدن آب کرده است . یکی از این اقدامات تجربه شادابی و دیگری دوی شاد آبی است .

شما هم تجربه کنید ، شادآبی مثل آب خوردن
سلامت نیوز : شرکت آب معدنی دماوند با ایجاد دو برنامه خلاق و مجزا سعی در تشویق مردم به نوشیدن آب کرده است . یکی از این اقدامات تجربه شادابی و دیگری دوی  شاد آبی است .
به گزارش سلامت نیوز اقدام اول تجربه شادابی است ، در این برنامه شرکت آب معدنی دماوند از مردم دعوت می کند تا در مدت دو هفته خود را به چالش بکشند و روزی هشت لیوان آب بنوشند . در طی این برنامه افراد متوجه می شوند که نوشیدن آب کافی چه اثرات مثبتی بر روی بدنشان می گذارد .  سپس این افراد می توانند حس خوب نوشیدن کافی آب را در سایت آب معدنی دماوند با دیگران اشتراک بگذارند و جایزه بگیرند .

این برنامه تبلیغاتی از 20 فروردین سال جاری آغاز شده است و تا دهم خرداد هم  ادامه دارد و تا کنون با استقبال گسترده ای روبرو شده است.

اقدام دیگر برنامه «دوی  شاد آبی » است که که در آن از مردم دعوت شده  با ثبت نام در سایت دماوند در 27 اریبهشت سال جاری در فضایی کاملا دوستانه به همراه خانواده یک روز شاد آب داشته باشند و در این برنامه ی دوستانه دوی  شاد آبی شرکت کنند .

گفتنیست سرچشمه آب معدنی دماوند از دل کوه های دماوند است . این شرکت بنا به نیازهای مختلف مصرف کنندگان محصولات مختلفی را به بازار عرضه می کند ، محصولات مختلف این شرکت شامل آب معدنی و نوشیدنی هایی که بیشتر آنها از آب است ، غذای کودک و غذای پزشکی می باشد .شایان ذکر است که بخش اعظم تجارت این شرکت مربوط به محصولات لبنی می باشد .

از آنجایی که آب سالم ترین نوشیدنی است و مصرف به اندازه ی آن برای سلامت بدن واجب است و یکی از اصلی ترین عوامل جریان خون در بدن است که مواد مغذی و اکسیژن را به تمام اعضا می رساند در نهایت مصرف مناسب آن برای سلامت بدن ضروری می باشد .

آشامیدن آب روشی برای حفظ سلامت کلیه ها می باشد در نتیجه برای کاهش احتمال تولید سنگ ، بسیاری از پزشکان ، آشامیدن آب را بیش از هر نوشیدنی دیگر توصیه می کنند .آب از آنجا که فاقد هر نوع کالری ، شکر ، و مواد افزودنی است ، سالم ترین نوشیدنی برای پیشگیری از سن کلیه یه شمار می رود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha