سلامت نیوز :  حسین نجابت امروز در نشست خبری درباره برنامه‌های حداد عادل به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در حوزه اجتماعی افزود: از دو مسیر تمهیداتی دیده شده است، گروه‌های کارشناسی تشکیل شده و برنامه‌هایی را در این زمینه تدوین کرده‌ایم و در همین مسیر راهبردهای اصلی و راهکارهای جزئی، به نتیجه رسیده‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: در ائتلاف سه نفره هر فردی که تا انتها رفته و پست اجرایی را به دست آورد سایر افراد نیز قرار است در حوزه‌های مختلف با فرد پیروز همکاری کنند.

نجابت گفت: قرار شده حوزه اجتماعی با مدیریت حداد عادل انجام گیرد که کارگروه آن تشکیل شده و قرار است بر روی مسائل اجتماعی آسیب‌شناسی شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل گفت: چه دکتر حداد عادل رئیس جمهور شود و چه فرد دیگری، برنامه‌های حوزه اجتماعی را در اختیار رئیس جمهور آینده قرار می‌دهیم بدین ترتیب حوزه سیاسی با دکتر ولایتی و حوزه اقتصادی توسط دکتر قالیباف مدیریت می‌شود.

وی تصریح کرد: اینکه افراد در حوزه‌های مختلف داوطلب شوند و در تمام موضوعات اظهار نظر کنند اشکال دارد چرا که کسی که داوطلب می‌شود باید در مورد کلیات موضوعات مختلف برنامه منسجم داشته باشد.

نجابت افزود: در حوزه اقتصادی در زمینه تورم و بیکاری، در حوزه اجتماعی زیرساختهای بیمه و سایر مسائل، در حوزه فرهنگی نارسایی‌های فرهنگی و در حوزه سیاسی نیز به همین شکل اگر همه جزئیات را یک نفر بررسی و اظهارنظر کند از اساس اشکال دارد چرا که هیچ کس در تمام رشته‌ها نمی‌تواند متخصص باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی حداد عادل گفت: در حوزه سلامت نیز همه باید بنشینند، مشاوره و تیم تشکیل شود و کسی که در صحنه انتخابات می‌آید تیم داشته باشد. متأسفانه ضعف در این زمینه به یکی از گلوگاه‌هایی تبدیل شده که محل مردم‌فریبی شده است.

نجابت گفت: به هر صورت بنده عضو کمیسیون تلفیق مجلس هستم اما جهت‌گیری معضلات حوزه اجتماعی مانند بیکاری و اینکه چگونه بیمه عمومی تشکیل شود، تکلیف بیمه تکمیلی چه می‌شود، اعتبارات آن از کجا می‌آید و ساماندهی دفترچه‌های بیمه به چه صورتی انجام شود مجموع سوالاتی است که اول باید به آنها پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: در بحث قانون هدفمندی یارانه‌ها قرار بود 10 درصد به حوزه سلامت داده شود که هنوز تخصیص نیافته است بنابراین تمام برنامه‌ها در این حوزه به دیوار بتونی بی‌بودجه‌ای برخورد می‌کند در حالی که باید در چارچوب وسیع‌تری این مطالبات خواسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha