چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 73280
سلامت نیوز : مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت سلامت زنان سرپرست خانوار از اجرای دومین مرحله از چکاپ و معاینات سلامت زنان سرپرست خانوار تحت حمایت شهرداری تهران با حضور بیش از 200 نفر از این بانوان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ غفاری با اشاره به آغاز طرح چکاپ زنان سرپرست خانوار، گفت: در ادامه طرح بزرگ چکاپ بانون سرپرست خانوار در سال 91، پس از وقفه کوتاهی هم اکنون این معاینات از سر گرفته شده و زنان سرپرست خانواری که از سوی ستاد توانمندسازی شهرداری تهران به مراکز درمانی شهر سالم معرفی می شوند تحت معاینات سلامت قرار می گیرند.

وی در مورد روند این معاینات و نتایج آن خاطرنشان کرد: پس از اینکه اطلاعات اولیه از بانوان سرپرست خانوار اخذ می شود، یک پزشک متخصص طب کار ارزیابی را دنبال خواهد کرد، پزشکان متخصص نیز همه پرونده‌ها را بررسی کرده و نسبت به شناسایی بیماران اقدام می‌کنند. در نهایت پرونده بانوان سرپرست خانوار تکمیل می‌شود و به تشخیص متخصص پزشکی، مشخص می‌شود که هر بیمار در چه بازه زمانی نیازمند مراجعه به پزشک است.

غفاری با اشاره به اینکه از زمان معرفی تا نهایی شدن پرونده حدود 10 روز زمان لازم است، تصریح کرد: زمانی که تشخیص داده شد فردی بیماری دارد و نیازمند درمان است، به وی معرفی نامه‌ای داده می‌شود تا تحت درمان قرار بگیرد که در این قسمت نیز به همت مسئولین ستاد توانمندسازی، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه پایه و بیمه تکمیلی قرار گرفته و اگر لازم باشد با استفاده از بیمه تحت درمان قرار می‌گیرند.

به گفته وی دومین مرحله از چکاپ و معاینات سلامت زنان سرپرست خانوار تحت حمایت شهرداری تهران با حضور بیش از 200 نفر از این بانوان در مراکز بهداشتی درمانی منطقه 3 و 5 شهر تهران آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha