چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 73282
سلامت نیوز : در پی دستور صریح وزیر بهداشت برای بهبود کیفیت نان، اولین جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی نان با حضور نمایندگان بخش های مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران و متخصصان تغذیه تشکیل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در این جلسه به کارگروه ماموریت داد به دنبال راهکاریی برای همگانی شدن تولید و مصرف نان غنی شده باشند به نحوی که این نان به عنوان الگوی تغذیه مناسب و پرهیز از غذاهای غیر مفید و زیان آور در سفرۀ تمام ایرانیان وجود داشته باشد.

وزیر بهداشت همچنین از کارگروه خواست جلسات خود را به طور مداوم و با پشتکار برگزار کرده و وی را در جریان تمام صورتجلسات این کارگروه قرار دهند.

بنا بر این گزارش در ادامه این جلسه بر حضور نماینده سازمان استاندارد در جالسات آینده این کارگروه به عنوان یکی از سازمان های مرتبط با فرآوری و غنی سازی نان تاکید شد.

یاد آور می‌شود پیشتر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه بررسی وضعیت امنیت غذا و تغذیه ضمن دستور صریح برای بهبود کیفیت نان اعلام کرده بود: برای افزایش کیفیت نان از هیچ تلای فروگذار نخواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha