سلامت نیوز : رئیس انجمن فیزیوتراپی با اشاره به تغییرات انجام شده در سطح وزارت بهداشت، گفت: به نظر می‌رسد با این تغییرات فضای گفتگو و پیگیری برای دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی بیش از پیش باز شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر اسماعیل ابراهیمی روز چهارشنبه در بیست و چهارمین کنگره فیزیوتراپی ایران که در هتل المپیک تهران برگزار شد، با اشاره به مطالبه جامعه فیزیوتراپی درباره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی، گفت: با تمام کاستی‌ها و کمبودها موفق شدیم یک پنجم آنچه را که در دکترای حرفه‌ای می‌خواهیم، اتفاق افتد. به طوریکه آزمون کارشناسی ارشد فیزیوتراپی برگزار و مصاحبه آن انجام شده و منتظر اعلام نتیجه هستیم.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده در سطح وزارت بهداشت و معاونت آموزشی این وزارتخانه، گفت: فضای گفتگو و پیگیری برای دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی بیش از پیش باز شده است و به نظر می‌رسد بتوانیم به این مهم دست یابیم. این مسئله را پیگیریم تا هر چه سریعتر به نتیجه نزدیک شویم.

ابراهیمی درباره برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی و تغییرات ایجاد شده در این سازمان، گفت: زمان تغییر در نظام پزشکی کشور نیز فرا رسیده بود. حضور اعضای جدید در سازمان نظام پزشکی نیز فرصت خوبی برای ما است و می‌توانیم مباحثی مانند جایگاه رشته‌مان، تعرفه‌ها و مالیات‌ها را بهتر از گذشته پیگیری و به حق قانونی خود نزدیک شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha