سازمان نظام پرستاری در نامه‌ای به رییس صداوسیما ، نامه‌ی اعتراض پرستاران به سریال اغما را تكذیب كرد و آن را خلاف مواضع این سازمان دانست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،در این نامه آمده است: احتراما، نظر به انتشار نامه‌ای در تاریخ 27 شهریور ماه امسال از سوی روابط عمومی سازمان نظام پرستاری در رابطه‌ی سریال تلویزیونی اغما به استحضارمی‌رساند، مفاد نامه مذكور، مواضع این سازمان نیست و نویسنده نامه نظرات شخصی خود را منعكس كرده بود.


در این نامه اضافه شده است: به خاطر عدم رعایت سلسله مراتب اداری و سازمانی به ویژه در رابطه‌ی انعكاس مواضع سازمان نظام پرستار درباره رسانه محترم ملی كه همواره یار و یاور این سازمان بوده است، ضمن برخوردهای لازم با نامبرده، وی از سمت مسؤولیت روابط عمومی نیز بركنار شد. امید است روابط بسیار دوستانه و حسنه دیرینه‌ای كه بین دو سازمان وجود داشته است، دستخوش برخی برداشت‌های شخصی نشود و این ارتباط در جهت ارتقای فرهنگ جامعه از مفاهیم پرستاری و نیز ارتقای منزلت اجتماعی پرستاران با رویكرد فرهنگی، با ایفای نقش موثر سازمان صدا و سیما با مدیریت، درایت همیشگی حضرتعالی ادامه داشته باشد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha