شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 73450

سلامت نیوز : مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی از تصویب کلیات تعرفه‌های درمانی در سال 92 در هیات دولت خبر داد و گفت: تعرفه‌های درمان برای جمع بندی به دفتر رحیمی معاون اول رییس جمهور ارسال شده است که امیدواریم هرچه سریعتر ابلاغ شود.

دکتر محمدباقر هوشنگی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به اینکه کلیات تعرفه‌های درمان در هیات دولت مصوب شده است، اظهار کرد: مخالفتی با کلیات تعرفه‌های درمان امسال وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار بود که پیش از آغاز سال تعرفه‌های درمان به شورای عالی بیمه ارسال شد، خاطر نشان کرد: قبل از آغاز سال جدید تعرفه‌های درمان به دولت ارسال شد، اما به دلیل وجود دستور کارهای زیادی که در دولت وجود داشت تصویب آن به بعد از سال موکول شد.

به گزارش ایسنا، در چهل و هفتمین جلسه شورای عالی بیمه که 22 اسفند ماه سال گذشته با ریاست دکتر عباسی، وزیر تعاون، کار و رفاه و با حضور وزیر بهداشت و نمایندگانی از این وزارتخانه، سازمانهای بیمه‌گر و غیره برگزار شد، میانگین رشد 18 درصدی برای تعرفه‌های خدمات درمانی بخش دولتی و 29 درصدی بخش خصوصی برای سال 92 تعیین و تصویب شد؛ همچنین در این جلسه برای اولین بار پس از انقلاب، تعرفه‌های غیر دولتی پاراکلینیک و هتلینگ نیز تصویب شد. لازم به ذکر است میانگین رشد تعرفه‌های دولتی در سال 90، 20 درصد افزایش یافته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha