سلامت نیوز: بمناسبت هفته حمایت از بیماران هموفیلی، روابط عمومی کانون هموفیلی ایران  از برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با هدف بهره مندی از ایده ها و نقطه نظرات بیماران هموفیلی كشور خبر داد.
به گزارش سلامت نیوز، کانون هموفیلی ایران بمناسبت هفته حمایت از بیماران هموفیلی از اول تا هفتم مردادماه سال جاری، مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با هدف بهره مندی از ایده ها و نقطه نظرات بیماران هموفیلی كشور با شرایط زیر برگزار می نماید.

مسابقه نقاشی برای كودكان 5 الی 14 سال هموفیلی با موضوع: ( بزرگترین آرزوی من )
- نقاشی ها حداقل در قطع A4 و حداكثر 30 * 40 سانتیمتر
- مهلت ارسال به دفتر مركزی كانون تا 15 خرداد
روابط عمومی كانون تاكید نموده است كه اصل آثار برگردانده نمی شود و كانون مجاز است از آثار مذكور در نشریات، نمایشگاه ها و سایت های اینترنتی استفاده نماید.
لازم به ذكر است دفتر مركزی كانون هموفیلی ایران پس از بررسی آثار رسیده به نفر اول 200 هزارتومان وجه نقد و به نفرات دوم و سوم هركدام یكصد هزارتومان وجه نقد تقدیم می نماید.




مسابقه مقاله نویسی برای بیماران هموفیلی با یكی از دو عنوان زیر به انتخاب نویسنده :
1- ( دیروز، امروز و فردای من )
2- ( دیروز، امروز و فردای كانون هموفیلی ایران )‌
- مقالات حداكثردر دو صفحهA4 نوشته شود ( در صورت تایپ با فونت نازنین 11 بیش از دو صفحه A4 نشود)
- مهلت ارسال آثار به دفتر مركزی كانون 16 خرداد 1392
- اصل مقالات ارسالی برگردانده نمی شود و كانون مجاز است از مقالات مذكور و یا قسمت هایی از آنها در نشریات و سایت های اینترنتی به نام نویسنده استفاده نماید.
- ارایه پیشنهاد و راهكار مناسب با آن در مقالات توصیه می شود.

لازم به ذکر است این موسسه پس از بررسی آثار رسیده به نفر اول یك نیم سكه بهار آزادی و به نفرات دوم و سوم هركدام یك ربع سكه بهار آزادی تقدیم می نماید.

یاوران كانون و پزشكان و درمانگران ودیگر كارشناسان حوزه هموفیلی و دیگر اختلالات انعقادی نیز می توانند در رابطه موضوع دوم مقالات خود را به كانون ارایه نمایند. این آثار به صورت جداگانه بررسی و جوایزی به آن اختصاص خواهد یافت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha