سلامت نیوز : رییس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع از برگزاری جلسات امکان سنجی برای راه‌اندازی برنامه پزشک خانواده در تهران خبر داد.

دکتر مسعود صالحی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بیمه‌ها جلسات کارشناسی و امکان سنجی برای را‌ه‌اندازی برنامه پزشک خانواده در تهران در حال برگزاریست و روند برگزاری این جلسات تا حصول نتیجه، ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این جلسات مباحث زیرساخت‌ها، مالی و برآورد بودجه برای آغاز برنامه پزشک خانواده در تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت تامین بودجه، این برنامه در تهران آغاز شود.

صالحی گفت: آغاز برنامه پزشک خانواده در تهران ملزوماتی می‌خواهد که یکی از آنها تامین اعتبار است. مقرر شده وزارت تعاون بررسی در این زمینه داشته باشد و نتیجه را به وزارت بهداشت اعلام کند.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره زمان آغاز اجرای برنامه پزشک خانواده در تهران، گفت: بهتر است در این زمینه زمان ندهیم؛ چرا که جلسات کارشناسی همچنان در حال برگزاری است و از طرف دیگر بودجه هم هنوز در مجلس مصوب نشده است. در مجموع ما پیگیر این موضوع هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha