رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: انتخابات نظام پزشکی کاملاً قانونی برگزار شده است و احمدی‌نژاد برای امضای حکم رئیس جدید این سازمان فقط دو هفته تا پایان زمان تصویب بودجه مهلت دارد در غیر این صورت با تصویب یک طرح دوفوریتی حق تنفیذ حکم رئیس این سازمان را به فرد دیگری واگذار می‌کنیم.

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: انتخابات نظام پزشکی کاملاً قانونی برگزار شده است و احمدی‌نژاد برای امضای حکم رئیس جدید این سازمان فقط دو هفته تا پایان زمان تصویب بودجه مهلت دارد در غیر این صورت با تصویب یک طرح دوفوریتی حق تنفیذ حکم رئیس این سازمان را به فرد دیگری واگذار می‌کنیم.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با فارس افزود:‌ منتظریم تا رئیس جمهوری حکم دکتر زالی را که به عنوان رئیس جدید این سازمان انتخاب شده است. هر چه سریعتر امضا کند. در غیر این صورت به محض اتمام کار تصویب قانون بودجه امسال، یک طرح دو فوریتی را به مجلس می‌آ‌وریم و با تصویب آن حق تنفیذ حکم رئیس سازمان نظام پزشکی را از رئیس جمهوری به فرد دیگری واگذار می‌کنیم.

وی ادامه داد:‌ انتخابات نظام پزشکی دقیقاً بر اساس قانون برگزار شده است و هیچ خدشه‌ای بر آن وارد نیست. رئیس جمهوری نیز باید طبق قانون حکم رئیس جدید این سازمان را امضا کند. در غیر این صورت همان طور که برای قوانین دیگر مصوب مجلس بعد از گذشت 5 روز از تصویب قانون در صورت ابلاغ نکردن قانون از سوی رئیس جمهوری، رئیس مجلس قوانین را ابلاغ می‌کند،‌در این مورد هم با تصویب قانونی در مجلس حق امضای حکم رئیس سازمان نظام پزشکی را به فرد دیگری واگذار می‌کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:‌ متأسفانه اخبار بسیار بدی از سوء استفاده و فساد مالی در مسئولان قبلی سازمان نظام پزشکی داریم که رسیدگی نشده است و آقای احمدی نژاد که خودش را رئیس جمهوری عدالت طلب و دولتش را دولت پاک می‌داند با دفاع از افرادی که تخلف دارند خودش را زیر سوال می‌برد.

وی افزود: رئیس جمهوری فقط دو هفته و تا زمان تصویب قانون بودجه امسال برای امضای حکم رئیس جدید سازمان نظام پزشکی فرصت دارد و بعد از آن قطعاً با تصویب یک طرح دوفوریتی این حق از وی سلب خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha