سلامت نیوز : فریدون حسنوند عصر امروز در بازدید دستیار ویژه رئیس جمهور از مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب بوشهر با بیان اینکه این مرکز برای توسعه سلامت ایجاد شده است، تاکید کرد: ساخت این مرکز یکی از مهمترین نیازهای استان بوشهر در عرصه بهداشت و درمان بود که با تلاش‌های صورت گرفته این مرکز در آستانه راه‌اندازی قرار گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی به برخی از بخش‌های این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: برای ساخت و تجهیز این مرکز که دارای بخش‌های مختلف اتوپلاسی، آنژیوگرافی، کارگذاری دریچه قلب و ضربان‌ساز قلب است، 85میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم در این بازدید گفت: مرکز یاد شده دارای هشت تخت آی‌سی‌یو، 12 تخت سی‌سی‌یو، 17 تخت پست آنژیو و پست سی‌سی‌یو و سه اتاق عمل قلب است که اکنون دو پزشک فوق تخصص در آن اعمال جراحی قلب انجام می‌دهند و یک پزشک دیگر نیز به زودی به جمع آنان می‌پیوندند.

غلامرضا حیدری در ادامه با بیان اینکه این مرکز با زیربنای یک‌هزار متر مربع ساخته شده است، بیان کرد: این مرکز تخصصی همچنین دارای بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه و داروخانه تخصصی با امکانات پیشرفته درمانی است که در منطقه جنوب کشور بی‌نظیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha