دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 73602
سلامت نیوز : مژده سرچشمه‌پور عصر امروز در حاشیه آیین تجلیل از مدرسان و دانشجویان جهاد دانشگاهی این شهرستان اظهار داشت: هدف جهاد دانشگاهی خدمت‌رسانی به جامعه و تربیت نیروی متخصص و ماهر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی رفسنجان از بدو تاسیس پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات با برگزاری دوره‌های تخصصی niit و همچنین نخستین نماینده بانک خون بند ناف در کشور است.

سرچشمه‌پور افزود: برای جلوگیری از صرف هزینه‌های گزاف خانواده‌ها با تلاش‌های شخصی و مداومت‌ها و پیگیری‌های زیاد و همچنین مطالعات و کسب اطلاعات در زمینه بند ناف نمایندگی را کسب کردیم.

وی اذعان کرد: خون بند ناف برای 70 نوع بیماری صعب‌العلاج مفید است و ما امیدواریم در جهاد دانشگاهی بتوانیم با پشتکار خود گام‌های قوی‌تری برای شهرستان برداریم.

علیرضا خادم‌الحسینی مسئول شورای اسلامی شهر رفسنجان با تاکید بر الگوگیری از زندگی چهارده معصوم (ع) اظهار داشت: اگر در زندگی از روش‌ها و سنت ائمه استفاده نکنیم از زندگی واقعی جا ماندیم.

وی تصریح کرد: بهترین دوران زندگی دوران جوانی است و باید جوانان ما قدر این دوران را بدانند، زیرا اگر اینگونه نباشد، بدترین دوران را دارند.

خادم‌الحسینی با بیان اینکه علم باید همراه با دین تقویت شود تا در روح و روان انسان تاثیر بگذارد، افزود: اگر دین در زندگی جوانان همراه باشد، مباح و مکروه، حلال و حرام هم در جاهای خود مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: در دوران قبل از انقلاب و زمان طاغوت فساد از بالا نشر می‌یافت به طوری که طبق دستورالعمل باید بانوان بدون حجاب وارد جامعه می‌شدند، لذا در زمان کنونی در جمهوری اسلامی بهترین دوران زندگی را داریم و به دور از فساد و ظلم و ستم زندگی می‌کنیم.

خادم‌الحسینی خاطر نشان کرد: باید هر کس به اندازه توان خود برای ماندگاری این انقلاب تلاش کند و برای پیشرفت جامعه گام‌های بلندی بردارد تا عقب نمانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha