سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 73689

این زمین‌لرزه خسارت مالی و جانی نداشته است چراکه بافت‌های فرسوده شهر در زلزله های پیشین تخریب شده بودند و ساکنین شهر و روستا‌های اطراف در چادر به سر می‌بردند و تنها سازه‌های مستحکم باقی مانده بودند که این سازه‌ها در زلزله شب گذشته نیز هیچ آسیبی ندیده اند.

زلزله کاکی بوشهر تلفاتی نداشته است
سلامت نیوز : سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از زمین‌لرزه ای به بزرگی 9 / 4 ریشتر در کاکی بوشهر خبر داد و گفت: این زمین لرزه هیچ خسارتی نداشته است.

حسین درخشان در گفت و گو با ایلنا از زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 9 / 4 ریشتر در شهرستان کاکی بوشهر خبر داد و گفت: این زمین‌لرزه در ساعت 49: 2 در طول جغرافیایی 63 / 51 شرقی و به عرض جغرافیایی 34 / 28 شمالی رخ داده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عمق این زمین‌لرزه 16 کیلومتر بوده است، افزود: این زمین‌لرزه خسارت مالی و جانی نداشته است چراکه بافت‌های فرسوده شهر در زلزله های پیشین تخریب شده بودند و ساکنین شهر و روستا‌های اطراف در چادر به سر می‌بردند و تنها سازه‌های مستحکم باقی مانده بودند که این سازه‌ها در زلزله شب گذشته نیز هیچ آسیبی ندیده اند.

وی همچنین ادامه داد:  پس از این زمین‌لرزه، سه پس لرزه‌دیگر در این منطقه اتفاق افتاد است که بزرگترین آن 2 / 3 ریشتر قدرت داشته است و نیروهای امدادی همچنان در منطقه جهت خدمت‌رسانی به ساکنان در منطقه حاضر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha