سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 73693
سلامت نیوز : کارشناس ارشد مدیریت محیط زیست، توجه به سلامت شهروندان را یکی از اولویتهایی دانست که می بایست در دوره چهارم شوراها و مدیریت شهری مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

مهندس مرتضی رحمان زاده در گفتگو با مهر به اولویتهای شورا و مدیریت شهری در حوزه سلامت و بهداشت شهروندان اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم که شورای شهر چهارم و مدیریت شهری آینده حتما باید ورود کند، موضوع سلامت شهروندان است.

وی با اشاره به آلودگی هوا و سایر آلودگیهای زیست محیطی که سلامت شهروندان را تهدید می کند، اظهارداشت: می بایست در حوزه بهداشت محیط، جمع آوری زباله ها، طرح تفکیک از مبداء، پسماند و... آموزش و فرهنگ سازی انجام شود.

عضو هیئت رئیسه سازمان مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست استان تهران، خواستار تشکیل اتاق فکر شورا شد و افزود: اعتقاد ما بر این است که شورای شهر می بایست از ایده ها و طرحهای کارشناسی و همچنین تجریبات مدیرانی که سوابق اجرایی داشته اند، در قوانین و مصوبات خود استفاده کند.

رحمان زاده با تاکید بر تعامل بیش از پیش شورای شهر و مدیریت شهری با سازمانهای درگیر در حوزه مسائل شهری، تصریح کرد: شورا باید از این پتانسیل در دوره بعد نهایت استفاده را ببرد.

وی با اشاره به حضور 26 هزار نفر از افرادی که سابقه دوران مدیریتی داشته اند و در حال حاضر عضو سازمان مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست استان تهران هستند، افزود: مشکلاتی همچون آلودگی هوا، آلودگی آبها و سایر مشکلات زیست محیطی، با استفاده از تجربیات این قبیل مدیران، قابل حل و فصل است.

کارشناس ارشد مدیریت محیط زیست و HSC با عنوان این مطلب که در بحث محیط زیست حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد، اظهارداشت: به نظر من، شعار اصلی شورای شهر چهارم باید سلامت شهروندان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha