روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با انتشار اطلاعیه ای ضمن رد اتهاماتی که دکتر شهریاری به رئیس سابق سازمان وارد آورده بود ،از شکایت این سازمان بر علیه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.

سلامت نیوز :روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ضمن رد اتهامات دکتر شهریاری از شکایت این سازمان بر علیه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد.

 به گزارش سلامت نیوز روابط عمومی نظام پزشکی، یا انتشار بیانیه ای تاکید کرد :« پیرو انتشار گفتگویی سراسر دروغ و تهمت از سوی آقای حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در برخی رسانه‌های خبری، سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران ضمن رد اتهامات وارد شده مورد ذیل را به اطلاع می‌رساند:

الف) اتهامات غیر قانونی آقای حسینعلی شهریاری در حالی عنوان می‌شود که گزارش بازرسان مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی (به عنوان تنها مرجع قانونی ناظر بر فعالیت مالی سازمان) در 4 سال اخیر، گواهی متقن و قانونی مبنی بر شفافیت و درستی گردش مالی سازمان نظام پزشکی می‌باشد و علاوه بر آن هر سال حسابرسان قانونی و معتبر، عملکرد مالی این سازمان را حسابرسی نموده‌ و هیچگونه اشکال و تخلفی در آن گزارش نکرده‌اند.

ب) آقای حسینعلی شهریاری که بدون ارایه سند و مدرک و بدون نام بردن از مسؤولان قبلی سازمان نظام پزشکی، آنان را به فساد و سوء استفاده مالی متهم می‌کند، چرا تاکنون سکوت اختیار نموده و به جای تهمت زدن و شبهه افکنی در رسانه‌ها مدارک مرتبط به ادعای خود را به دستگاه قضایی و مسؤولان مرتبط ارایه نمی‌دهد.

ج) در پایان، ضمن رد اظهارات و تقبیح این حرکات تفرقه آفرین در آستانه حضور حماسی مردم و اعضای جامعه پزشکی در صحنه انتخابات خردادماه، اعلام می‌دارد سازمان نظام پزشکی ایران به منظور روشن شدن زوایای پنهان این ادعاها، شکایتی رسمی از آقای حسینعلی شهریاری به قوه قضاییه ارایه نموده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha