یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 74014
سلامت نیوز : دوستان ما همان خانواده ای هستند که خودمان انتخاب می کنیم. بعضی از آنها شوخ طبع هستند و بعضی ها جدی.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها ؛ در اینجا دلایلی را بازگو می کنیم که چرا ما به یک دوست نیاز داریم.

1. خرید

اگر می خواهید تجربه خرید کردن با کسی را داشته باشید، با یکی از دوستان دختر خود به خرید بروید. همسر یا نامزد شما هر چقدر هم مرد خوبی باشد، ولی فقط دوستتان است که می داند فرق بین کفش پاشنه بلند چرمی قرمز و ورنی قرمز چقدر مهم است.

2. درمان گروهی

شما با هر مشکلی که روبرو باشد (در مورد رابطه، کار، افسردگی عمومی) هیچ چیز بهتر از دیدگاه های منحصر بفرد دوستانتان نیست. نیازی نیست برای گروهی از دوستانتان توضیح زیادی بدهید تا آنها بفهمند که چه می گویید.

3. هر برنامه تلویزیونی

مهم نیست که چقدر سعی کنیم ذهن مردها را تغییر دهیم، آنها همیشه این لذت ما را غیرقابل تحمل می دانند. ولی عیبی ندارد. لازم نیست مرد شما همان علایق شما را داشته باشد. از این بهانه برای مهمانی های دوستانه خود استفاده کنید.

4. شب تفریح دختران

گاهی اوقات خانم نیاز دارند که با دوستانشان بیرون بروند. بودن در جمع دوستانی که شما را دوست دارند، از شما حمایت می کنند و به شما حس آزادی شادی می دهند، اغلب شما را یاد بخشی از وجودتان می اندازد که گاهش فراموشش می کنید.

5. ابراز احساسات

پسرها همیشه پسر می مانند و گاهی دیدن واکنش های آنها در مورد اینکه نمی توانند ذهن شما را بخوانند، شما را به یاد یک همدرد می اندازد. از طرف دیگر، گاهی باید آنها را تشویق کنید و هیچ چیز بهتر از این نیست که به یاد داشته باشید که دوستانتان به خاطر شریکی که شما دارید، به شما غبطه می خورند.

6. مسائل جنسی و زبان بدن

شاید شما سوالی از همسر یا نامزدتان داشته باشید که جواب آن را نتوانید از او بخواهید. از طرفی دوست دارید بدون اینکه او متوجه همان کسی باشید که در ابتدای رابطه او عاشقش شد. مسائلی مثل عفونت قارچی را می توانید با دوستتان مطرح کنید.

7. رقص درمانی

وقتی دیگر جای عقب نشینی نباشد، رقصیدن امکانات زیادی برایتان می آورد. شاید رقصیدن با همسرتان همیشه ایده آل باشد، ولی گاهی ترجیح می دهید بدون اینکه به همسرتان فکر کنید فقط با دوستانتان خوش بگذرانید.

8. برای حقیقتی که هیچ فردی دیگری به شما نخواهد گفت

در نهایت شما دوستانی می خواهید که احساس خوبی درباره خودتان به شما بدهند. خیلی خوب است که از او سوالی بپرسید و او پاسخ صادقانه ای بدهد. چه در مورد شلوار ارزان قیمت شما یا درباره نامزدی که به خانواده شما نمی آید.

9. آنها با شما همدردی می کنند

شما به کسانی نیاز دارید که چه خوب چه بد همان چیزهایی را تجربه کنند که شما تجربه کرده اید. هرچه باشد، دانایی از تجربه می آید. زنان بیشتر گرایش به گوش دادن دارند و مردان گرایش به حل مشکل دارند.

10. برای آنکه دوست بهتری باشید

انجام کارها – تعطیلات، شام و غیره – بطور جداگانه همیشه گزینه بهتری است. زیرا بدین ترتیب شما زن، دوست یا همسر بهتری می شوید. زنی با شبکه ای از دوستان قاعدتاً کمتر به شریک خود وابسته است و این باعث می شود که رابطه مثبت تری داشته باشد. از طرف دیگر درست نیست که همیشه همه چیز را از یک نفر بخواهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha