سلامت نیوز : یکی از مهم ترین برنامه‌های امسال مراکز درمانی با توجه به شعار سال، مدیریت منابع، هزینه‌های بخش‌های درمانی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سیدحسن امامی رضوی گفت: اجلاس معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار خود را آغاز کرد و محورهای مهمی را در دستور کار داشت.

وی افزود: در بحث‌های نظارتی فعال‌تر شدن کمیسیون ماده 11 (تعزیرات حکومتی و دریافت وجوه خارج از تعرفه) مطرح و مقرر شد این کمیسیون نظارت‌های خود را بیشتر کند.

وی افزود: در حوزه ارائه خدمات نیز بحث ارتقای کیفیت مطرح شد و بحث دیگر نیز بررسی راهکارهای کاهش پرداخت از جیب مردم مورد توجه قرار گرفت.

معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، سطح بندی خدمات در کشور، ارتقای خدمات اورژانس‌های بیمارستانی و ماندگاری متخصصان در مناطق محروم را محورهای دیگر مورد بحث در همایش ذکر کرد.

دکتر امامی رضوی با اشاره به مواد قانونی برنامه پنجم توسعه کشور، تغییر الگوی اداره بیمارستان‌ها و تمام وقت شدن پزشکان را از دیگر موارد مورد بحث و تبادل نظر در همایش معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha