سلامت نیوز : تعداد مراجعه‌کنندگان مرکز درمانی "ایران کلینیک" در استان هرات واقع در غرب افغانستان، 60 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ مسوولان این کلینیک اعلام کردند: خدمات‌رسانی به موقع و خوب از جمله دلایل مهم افزایش مراجعه‌کنندگان بیمار است که در این اواخر گسترش چشم‌گیری یافته است.

دکتر جلیل قنبری رییس "ایران کلینیک" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: این مرکز درمانی در سال 1381 در هرات آغاز به کار کرد که از آن زمان به این طرف توانسته تا نظر موافق مردم هرات را به دست آورد.

وی گفت: خدماتی که در این کلینیک ارائه می‌شود هیچ تفاوتی با مراکز درمانی داخل ایران ندارد و بیماران با هزینه بسیار کم معاینه و معالجه می‌شوند.

قنبری اضافه کرد: ایران کلینیک زیر مجموعه مرکز خدماتی سبز پارسیان است که از سوی شماری از خیرین جمهوری اسلامی ایران، حمایت می‌شود.

رییس مرکز درمانی ایران کلینیک همچنین گفت که تاکنون همکاری‌های زیادی میان این مرکز و اداره بهداشت و سلامت استان هرات صورت گرفته است. از سوی دیگر برنامه‌هایی در دست است تا در آینده این همکاری‌ها در بخش تبادل معلومات افزایش یابد.

بر اساس خدمات رسانی‌های درست و به موقع این مرکز آمار مراجعه‌کنندگان هراتی همچنان رو به افزایش است.

در همین حال برخی از بیمارانی که به "ایران کلینیک" مراجع داشته‌اند، ضمن ابراز رضایت از خدمات این مرکز درمانی گفتند: فعالیت‌های این مرکز بهداشتی نسبت به شماری از کلینیک‌های داخل هرات بهتر بوده و نیاز است تا این فعالیت‌ها گسترش یابد.

در حال حاضر شمار زیادی از بیماران افغان برای معالجه به کشورهایی از جمله جمهوری اسلامی ایران، پاکستان و هند سفر می‌کنند و اگر ایران کلینیک به سطح بیمارستان ارتقا پیدا کند، می‌تواند مشکلات زیادی از مردم هرات را برطرف سازد.

در ولایت هرات ده‌ها کلینیک و بیمارستان دولتی و خصوصی فعالیت دارد، اما مراکز درمانی خارجی، بیش‌تر مورد توجه مردم واقع شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha